moduł biurowy flexi dla 63 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz.
Koncepcja FLEXI LEASE to połączenie zalet rozwiązań co-workingowych z potrzebą posiadania własnej, wydzielonej przestrzeni na elastycznych warunkach najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-Open space do 57 osób,
-2 sale konferencyjne dla 5 osób,
-sala konferencyjna dla 8 osób,
-2 budki telefoniczne,
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prota umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 1050 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 800 PLN netto/mies.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).
Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników