Zobacz nasz fanpage Google+
Tweety na temat @Zachodniopomorz

Lokal użytkowy Warszawa Tamka

Cena całkowita: 9 900 PLN
Cena za m2: 260,53 PLN / m2
38,00 m2
, 3 piętro
Typ transakcji: Wynajem Stan
Powierzchnia działki Ilość pokoi
Powierzchnia 38 m2 Piętro 3/5
Rok budowy 2015 Udogodnienia Winda, Miejsce parkingowe
Forma własności Rynek
Strony świata Typ budynku
Sprzęt rtv/agd Rodzaj ogrzewania
Media Gaz Zabezpieczenia
Numer z biura 298111

Opis nieruchomości


umeblowane biuro dla 8-9 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy,
w biurowcu klasy A, w okolicach ul. Tamka, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz

Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.

Miesięczne koszty najmu netto: od 9900 PLN.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy

Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.

Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,

Opis powierzchni serwisowanej:
Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych.
Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię.
Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie.

Lokalizacja:
Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy.
Niezaprzeczalną zaletą lokalizacji jest bliskość drugiej linii metra - stacja Powiśle znajduje się w odległości ok 400 metrów od budynku.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

zgłoś błąd w ogłoszeniu

Zadaj pytanie ogłoszeniodawcy

katarzyna@propertyoffice.pl

tel: 731321117 (0 - 0)
E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0
Skype: 0


Property Office Sp z o.o.
www: https://lokale.notka24.pl/

Treść wiadomości*


Twój e-mail* Nr telefonu
lub
Podaj kod z obrazka

Wyrażam zgodę na kontakt pośredników

Mapa dojazdu:
Ogłoszenia podobne:
Strona główna     |     O nas     |     Kariera     |     Kontakt     |     Regulamin     |     Nota prawna
Copyright © 2012 notka24.pl
Wykonanie i utrzymanie N-SOFT
0.0921s 1.01MB