Zobacz nasz fanpage Google+
Tweety na temat @Zachodniopomorz

Lokal użytkowy Warszawa Prosta

Cena całkowita: 7 500 PLN
Cena za m2: 416,67 PLN / m2
18,00 m2
, 26 piętro
Typ transakcji: Wynajem Stan
Powierzchnia działki Ilość pokoi
Powierzchnia 18 m2 Piętro 26/31
Rok budowy 2020 Udogodnienia Winda, Miejsce parkingowe
Forma własności Rynek
Strony świata Typ budynku
Sprzęt rtv/agd Rodzaj ogrzewania
Media Gaz Zabezpieczenia
Numer z biura 300811

Opis nieruchomości


umeblowane biuro dla 4-5osób na 26 piętrze w nowoczesnym budynku na warszawskiej Woli, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.

Umeblowany lokal biurowy znajdujący na 26 piętrze nowoczesnego biurowca na warszawskiej Woli, w okolicach ul. Prostej i Ronda Daszyńskiego.
Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.

Miesięczne koszty najmu netto : 7500 PLN.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy),

Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,

Parking:
Do dyspozycji zmotoryzowanych Najemców oddano stanowiska na parkingu podziemnym.

Opis powierzchni serwisowanej:
Do dyspozycji najemców przygotowano 180 stanowisk pracy w 52 gabinetach, sale konferencyjne oraz strefę wypoczynku.

Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie:
-hotele,
-restauracje i punkty gastronomiczne,
-centrum konferencyjne,
-sklepy,

Lokalizacja:
Bezpośrednie połączenie z II linią metra oraz sąsiedztwo przystanków tramwajowych i autobusowych będą ogromnym ułatwieniem, zachęcającym do korzystania z komunikacji miejskiej.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

zgłoś błąd w ogłoszeniu

Zadaj pytanie ogłoszeniodawcy

katarzyna@propertyoffice.pl

tel: 731321117 (0 - 0)
E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0
Skype: 0


Property Office Sp z o.o.
www: https://lokale.notka24.pl/

Treść wiadomości*


Twój e-mail* Nr telefonu
lub
Podaj kod z obrazka

Wyrażam zgodę na kontakt pośredników

Mapa dojazdu:
Ogłoszenia podobne:
Strona główna     |     O nas     |     Kariera     |     Kontakt     |     Regulamin     |     Nota prawna
Copyright © 2012 notka24.pl
Wykonanie i utrzymanie N-SOFT
0.1144s 1.01MB