Oferujemy do wynajęcia 7-osobowe umeblowane biuro na warszawskiej Ochocie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz
Obejrzyj powierzchnię serwisowaną na filmie:
https://www.youtube.com/shorts/ZpcI3TbrAeM
W pełni prywatny i wyposażony pokój biurowy, z dostępem całodobowym, z wejściem z korytarza; stworzony z myślą o funkcjonalności, ergonomii i komforcie użytkownika.
Lokal znajduje się w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Ochocie. w okolicy ul. Lindleya.
Biuro jest wyposażone w funkcjonalne meble i wygodne krzesła i właściwe oświetlenie.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Biuro jest codziennie sprzątane.
Najemca ma do dyspozycji sprzęt biurowy wysokiej jakości (kopiarka, skaner).
Internet:
Szybki Internet 400 Mbit/s bez limitu.
Prywatne łącze internetowe do 1 GB/s.
Możliwość instalacji własnych urządzeń w serwerowni.
Wsparcie IT.
Miesięczne koszty najmu to 1750-2000 PLN netto za jedno stanowisko pracy.
Rotacyjny dostęp dla dodatkowej osoby: 199 PLN
W cenę są wliczone:
- Obsługa recepcyjna (witanie gości Państwa firmy, concierge, obsługa listów i paczek),
- Możliwość rejestracji firmy pod prestizowym adresem,
- Opłaty budynkowo-serwisowe,
- Opłaty za media: prąd, wodę, klimatyzację (sterowana indywidualnie dla każdego biura),
a także:
- Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni, nielimitowana kawa, herbata i woda,
- Świeże owoce, croissanty, bułeczki (w porze śniadaniowej),
Sala konferencyjna:
- 10% zniżki na wykorzystanie sal spotkań,
- Pakiet godzin miesięcznego bezpłatnego dostępu do 4-6 sali spotkań.
Najemcy mają też do dyspozycji:
-przestrzenie wspólne,
-pokój gier,
-19 gabinetów do indywidualnej pracy w skupieniu.
Parking:
Do dyspozycji klientów są prywatne miejsca parkingowe, parking dla rowerów
oraz szatnie i prysznice dla rowerzystów.
W budynku znajduje się stacja ładowania samochodów elektrycznych.
Abonament: 1000 PLN/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/63 m2.
Umowa:
-okres do ustalenia; podana cena dotyczy umowy na okres 6-12 miesięcy.
-Po podpisaniu umowy wymagany jest dwumiesięczny depozyt netto, zwracany po zakończeniu umowy.
Opis powierzchni:
Powierzchnia serwisowana zajmuje 2,5 tys. m2. nowoczesnej powierzchni biurowej, rozlokowanej na dwóch piętrach. Z myślą o dynamicznych zespołach profesjonalistów, indywidualnych przedsiębiorcach oraz zespołach pracujących w modelu hybrydowym, operator przygotował 327 stanowisk w biurach dedykowanych oraz ponad 30 miejsc w przestrzeniach coworkingowych.
Budynek zasilany jest wyłącznie
z odnawialnych źródeł energii, wykorzystuje energooszczędne oświetlenie oraz posiada energooszczędne windy.
Na parterze budynku dostępne są punkty usługowe, salon prasowy, drukarnia, kawiarnia
oraz restauracja.
Lokalizacja:
Budynek znajduje się blisko dworca PKP Warszawa Centralna Aoraz Warszawa Śródmieście, skąd odjeżdżają pociągi WKD, SKM oraz Kolei Mazowieckich.
W niedalekiej odległości znajdują się stacje pierwszej (Centrum) i drugiej (Rondo ONZ) linii metra oraz stacja wypożyczalni rowerów miejskich.
W pobliżu znajduje się również przystanek kolejowy Warszawa Ochota, a kilka minut dalej stacja PKP Warszawa Główna.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników