Zobacz nasz fanpage Google+
Tweety na temat @Zachodniopomorz

Lokal użytkowy Warszawa Marynarska

Cena całkowita: 35 700 PLN
Cena za m2: 213,77 PLN / m2
167,00 m2
, 4 piętro
Typ transakcji: Wynajem Stan
Powierzchnia działki Ilość pokoi
Powierzchnia 167 m2 Piętro 4/11
Rok budowy 2008 Udogodnienia Winda, Miejsce parkingowe
Forma własności Rynek
Strony świata Typ budynku
Sprzęt rtv/agd Rodzaj ogrzewania
Media Gaz Zabezpieczenia
Numer z biura 271883

Opis nieruchomości


biuro serwisowane dla 42 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz

Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, na które składają się:
-Open space (dla 28 osób),,
-Open space (dla 12 osób),
-Gabinet: 1 os.,
-Sala konferencyjna dla 10 osób,
-Face to face room,
-Magazynek,

W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.

Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 850 PLN netto/mies.

Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.

Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.

Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 800 PLN netto/mies.

Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,

Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).

Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystów.

Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.

Udogodnienia dla Najemców:
-kawiarnie,
-siłownia,
-centrum medyczne,
-basen,
-przedszkole,
-myjnia ekologiczna dla samochodów,

Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

zgłoś błąd w ogłoszeniu

Zadaj pytanie ogłoszeniodawcy

katarzyna@propertyoffice.pl

tel: 731321117 (0 - 0)
E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0
Skype: 0


Property Office Sp z o.o.
www: https://lokale.notka24.pl/

Treść wiadomości*


Twój e-mail* Nr telefonu
lub
Podaj kod z obrazka

Wyrażam zgodę na kontakt pośredników

Mapa dojazdu:
Ogłoszenia podobne:
Strona główna     |     O nas     |     Kariera     |     Kontakt     |     Regulamin     |     Nota prawna
Copyright © 2012 notka24.pl
Wykonanie i utrzymanie N-SOFT
0.0713s 1MB