moduł biurowy o pow. 106,15 m2 w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Wołoskiej, na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Obejrzyj lokal i budynek na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=pjxWJz-6W2M
2 piętro w budynku biurowym.
Na lokal składają się:
-open space ,
-gabinet biurowy
-sala konferencyjna,
Powierzchnia dobrze doświetlona światłem dziennym.
Lokal pełni funkcję biurową, wysokość użytkowa 3 m.
Podłoga techniczna z wykładziną dywanową z możliwością dowolnej relokacji flor-boxów, w których znajdują się gniazda wtykowe 230V oraz teletechniczne.
Sufit kasetonowy podwieszony około 0,9 m pod stropem żelbetowym stanowi przestrzeń instalacyjną w systemie sufitów mineralnych typ Armstrong.
Okna wykonane ze szkła hartowanego w profilach aluminiowych.
Oświetlenie lokalu zapewniają oprawy typu Downlight.
Powierzchnia jest w pełni klimatyzowana, dodatkowo znajdują się klimakonwektory z wewnętrznym sterowaniem, umożliwiającym regulację temperatury.
Pomieszczenia socjalne (aneksy kuchenne oraz toalety) znajdują się w powierzchniach wspólnych piętra.
Dostęp do budynku 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Na miesięczne koszty najmu składają się:
-czynsz : 6369 PLN,
-koszty eksploatacyjne: 25,70 PLN/m2 (
-energia elektryczna
W cenie czynszu jest możliwość umieszczenia logo lub nazwy firmy na tablicy przy recepcji oraz na drzwiach wejściowych do lokalu.
Udział w powierzchniach wspólnych budynku (recepcja, lobby, korytarze) wynosi 10%.
Powierzchnia netto: 96,50 m2
Powierzchnia brutto: 106,15 m2
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
Abonament miesięczny: 400 PLN netto za miejsce na parkingu naziemnym.
Umowa:
-okres najmu do uzgodnienia,
-kaucja/gwarancja bankowa: 3 miesiące,
Opis budynku:
8-kondygnacyjny biurowiec do dyspozycji najemców jest ponad 11.000 m2 biurowej powierzchni najmu.
Brak windy towarowej w budynku.
Dostęp do obiektu 24h/dobę, 7dni w tygodniu.
Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie:
-Parking z zapleczem dla rowerzystów,
-Centrum konferencyjne,
-Galeria handlowa z szeroką oferta punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych.
-Klub fitness,
-Centrum medyczne,
-paczkomat,
-bank,
Zalety lokalizacji:
w sąsiedztwie budynku znajdują się przystanki komunikacji miejskiej (tramwaje , autobusy).
W okolicy znajdują się też 2 stacje metra (Wilanowska oraz Wierzbo), i stacja PKP Służewiec.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają przykładowe powierzchnie w budynku oraz ogólny standard obiektu.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników