4-pokojowy lokal biurowy o pow.142,60 m2 na 2 piętrze , w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ulic: Suwak i Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność -od zaraz.
Obejrzyj budynek na filmie:
https://www.youtube.com/shorts/CZAteIkiL3c
Lokal biurowy znajdujący się na 3 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Marynarskiej i ul. Suwak.
Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy.
Obecny podział lokalu na :
-36,5 m2 podzielony na dwa pomieszczenia ścianką z drzwiami,
-38,5 m2 duży, jasny pokój,
-25,5 m2 pokój na końcu korytarza po lewej stronie,
-6,6 m2 magazynek na wprost korytarza,
-6,0 m2 magazynek po lewej stronie korytarza, -6,0 m2 magazynek lub aneks kuchenny,
-dwie oddzielne toalety
Uchylne okna z roletami.
Klimatyzacja.
Wykładzina na podłodze w gabinetach, a terakota w innych pomieszczeniach oraz na korytarzu.
Sieć LAN ( skrzynki w podłodze w każdym pomieszczeniu ).
System kontroli dostępu na karty
HID ( możliwość wyciągnięcia bilingów, kontrola czasu pracowników),
System sygnalizacji włamania i pożaru: powiadomienia SMS o konkretnych zdarzeniach .
System alarmowy i kontroli dostępu spełnia wymagania GRADE 2 , ISO 9001:2008
Uchylne okna.
Klimatyzacja.
Wykładzina na podłogach w biurze.
Na miesięczne koszty najmu składają się:
-czynsz: 50 PLN/m2,
-koszty eksploatacyjne: 25 PLN/m2,
Razem netto: 10695 PLN,
Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni.
Meble biurowe:
Najemca może skorzystać z mebli biurowych (biurko, fotel, kontener, etażerka, inne) od Wynajmującego na warunkach ustalonych indywidualnie.
Parking:
Miejsca parkingowe przed budynkiem.
Naziemne mniejsca postojowe na parkingu w sąsiedztwie; w cenie 250 PLN netto/ stanowisko/ miesiąc.
Internet:
-światłowód Orange oraz UPC-
-inny operator-w zależności od możliwości
Sala konferencyjna:
W budynku istnieje możliwość wynajęcia sali konferencyjnej dla około 10 osób; dostępność do ustalenia.
Umowa:
-okres trwania: do ustalenia, w zależności od zakresu aranżacji,
-kaucja: 1 miesiąc,
-okres wypowiedzenia: 1-3 miesiące (do ustalenia)
Opis budynku:
Kameralny budynek biurowy.
6 kondygnacji.
Dostęp do budynku 24/h siedem dni w tygodniu.
Obiekt chroniony.
Standard budynku:
-Okablowanie elektryczne,
-Ochrona budynku,
-Czujniki dymu,
-Podwieszany sufit,
-Okablowanie telefoniczne,
-Centrala telefoniczna,
-Kanały transportu,
-Monitoring,
-Uchylne okna,
-Klimatyzacja,
-Wykładzina,
-Okablowanie komputerowe,
-Kable światłowodowe,
-Kontrola dostępu do budynku,
-Recepcja
Lokalizacja:
Dogodne położenie budynku gwarantuje łatwy dostęp do środków transportu miejskiego: tramwaje, autobusy, kolej (PKP Służewiec).
W dalszym sąsiedztwie znajdują się stacje metra: Wilanowska oraz Wierzbno.
Otoczenie wielu punktów handlowych i usługowych, z Galerią Mokotów włącznie.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Dołączone zdjęcia pokazują oferowany lokal.
Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników