1-pokojowe biuro o pow.33 m2 do wynajęcia w samym centrum Warszawy, w biurowcu blisko Dworca Centralnego, (poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
-------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
-------------------------------------------
Dostępność- od zaraz.
Obejrzyj budynek na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=DqpQDbvudsU
Lokal biurowy na 13 piętrze budynku biurowo-usługowego w Śródmieściu w okolicach dworca PKP Warszawa Centralna.
Jeden pokój biurowy z wejściem z korytarza.
Lokal klimatyzowany i wyposażony w indywidualne regulatory klimatyzacji.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Toalety oraz aneksy kuchenne usytuowane są w korytarzu.
Lokal nie może zostać wynajęty na prowadzenie działalności typowo medycznej, ponieważ w budynku istnieje już placówka medyczna oferująca szeroki zakres usług.
Dostęp do lokalu bez ograniczeń; przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 726 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 33 PLN/m2 (1089 PLN),
-energia elektryczna,
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych(10 %).
Powierzchnia netto: 30 m2
Powierzchnia brutto: 33 m2
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Najemca ma możliwość umieszczenia swojego sprzętu telekomunikacyjnego w jedynym z kilku działających na terenie budynku Data Center.
Najemcy mogą skorzystać z kilku sal konferencyjnych różnej wielkości.
Parking:
-Garaż podziamny: 280 EUR netto/stanowisko/ miesiąc,
-Parking poziom 0 : 230 EUR netto/stanowisko/ miesiąc,
Umowa:
-umowa na czas określony: min. 3 lata.
-kaucja 3 miesiące/ gwarancja bankowa,
-oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC),
Opis budynku:
Powierzchnie biurowe oferowane do wynajęcia zajmują piętra od 5 do 19.
Możliwości wynajęcia miejsca na fasadzie budynku na kondygnacji +20 celem ekspozycji logo firmy.
Standard biurowca:
- Okablowanie telefoniczne, elektryczne,
- Tryskacze,
- Czujniki dymu,
- Ochrona budynku,
- Kontrola dostępu,
- Dwustronne zasilanie,
- BMS,
Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: apteka , bank, bankomat, basen, biuro podróży, centrum medyczne, fitness club, fryzjer,Punkty handlowe, hotel, kantor, kawiarnie i restauracje, kino, myjnia, paczkomat, kasyno i wiele innych.
Lokalizacja:
Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników