klimatyzowany lokal biurowy o powierzchni 764 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
w nowoczesnym biurowcu w okolicach ulicy Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność - od zaraz.
Lokal do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy:open space lub gabinety.
Nowe toalety na powierzchni najemcy.
Nowa zabudowa kuchenna.
Termin wejścia do lokalu jest uzależniony od zakresu aranżacji lokalu, który byłby niezbędny by dostosować lokal do potrzeb najemcy.
Trwa to około 2-3 miesięcy.
Jeżeli Najemca akceptuje obecną aranżację, istnieje możliwość wejścia do lokalu od zaraz.
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Standard powierzchni biurowej:
-klimatyzacja
-podnoszone podłogi
-Otwierane okna
-Sufit podwieszany (60 cm x 60 cm)
-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space
-Wykładzina dywanowa (50 cm x 50 cm)
-Oświetlenie 500 lux (dostosowane do otwartej przestrzeni)
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 9168 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 16 PLN/m2 (12224 PLN),
-energia elektryczna i ciepło w częściach wspólnych,
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych.
Powierzchnia netto: 707 m2
Powierzchnia brutto: 764 m2
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Darmowe wifi w budynku.
Parking:
Do dyspozycji najemców należy 2 660 miejsc parkingowych naziemnych i podziemnych, oraz 100 miejsc dla gości.
-podziemny: 90 EUR/stanowisko,
-parking naziemny:50 EUR/stanowisko,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60m2,
Umowa:
-czas określony: 3 lata / do ustalenia
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
Jeden z 9 budynków biurowych należących do dużego kompleksu biurowego.
Budynek oferuje 18 700 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia zlokalizowanej na 13 kondygnacjach.
Kompleks oferuje szereg usług: sale konferencyjne, oddziały kilku banków, restauracje, kawiarnie, centrum medyczne, pocztę, fitness, pralnię, myjnię samochodową, kwiaciarnię oraz bus.
Zalety lokalizacji:
Zaledwie 10 minut jazdy samochodem od centrum miasta, a także od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.
Zaletą tej lokalizacji jest również bliskość centrum handlowego Galeria Mokotów, do którego najemcy mogą się dostać dzięki kładce nad ulicą Wołoską.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników