lokal biurowy o pow. 517,25 m2 na 1 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Marynarskiej i niedaleko od Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Budynek oferuje eleastyczne powierzchnie biurowe o wysokim standardzie wykończenia, które łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb najemców.
Lokal zaprojektowany w sposób umożliwiący dostosowanie do wymagań Najemcy, jak również efektywne wykorzystanie powierzchni.
Optymalny dostęp światła dziennego do powierzchni biurowej: otwierane okna od sufitu do podłogi.
Wysokość: 2,70 m.
Podnoszone podłogi.
Podwieszany sufit.
Klimatyzacja.
Wykładzina dywanowa w płytkach.
Puszki podłogowe.
Miejsce na ekspozycję logotypu Najemcy na zewnatrz budynku.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 7759 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 18,50 PLN/m2 (9696,13 PLN),
-media,
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych.
Powierzchnia netto: 500,10 m2
Powierzchnia brutto: 517,25 m2
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
Naziemne i podziemne miejsca parkingowe.
297 miejsc parkingowych zlokalizowanych na 4 kondygnacjach podziemnych.
Zewnętrzny parking dla gości i dostaw.
System rozpoznający tablice rejestracyjne umożliwiający rotacyjne parkowanie.
Udogodnienia dla rowerzystów:
-szatnie z prysznicami dla rowerzystów,
-przebieralnie,
-szafki z funkcją suszenia ubrań,
-kodowane szafki,
-stacja Veturilo w sasiedztwie,
-stacja naprawy rowerów,
-nowoczesna zadaszona wiata rowerowa,
-ścieżki rowerowe obok budynku,
-parking dla prawie 140 rowerów,
Umowa:
-czas określony: minimum 5 lat,
-kaucja 3 miesiące,
Opis budynku:
Nowoczesny budynek biurowy klasy A.
powierzchnia typowego piętra wynosi około 2100 m2.
Na parterze budynku zaprojektowano powierzchnie handlowo-usługowe.
10 wind szybkobieżnych.
Udogodnienia dla Najemców: reprezentacyjne lobby recepcyjne z wyznaczoną strefą dla gości, kurier, bankomat, pokój matki/ojca z dzieckiem,
Zalety lokalizacji:
Położenie pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne przemieszczanie się, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym.
W pobliżu przystanki autobusowe, nieco dalej przystanki tramwajowe i stacje I linii metra: Wierzbno i Wilanowska.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników