moduł biurowy o pow.101 m2 do wynajęcia,
na 2 piętrze w budynku biurowym na warszawskim Ursynowie, w okolicach ul. Rosoła, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.
Obejrzyj budynek i lokal na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=GkwS1jwlOsk
W pełni klimatyzowany lokal znajdujący się na pierwszym piętrze w kameralnej cichej części nieruchomości.
Lokal w układzie gabinetowym:
-open space,
-2 duże pokoje biurowe,
-aneks kuchenny,
-toalety,
-przedpokój.
Biuro wyposażone w pełne zaplecze sanitarno-socjalne: aneks kuchenny i łazienka zostały wydzielone na powierzchni lokalu.
Powierzchnia z dobrym dostępe światła dziennego.
Standard powierzchni biurowej:
-otwierane okna,
-indywidualna klimatyzacja,
-panele podłogowe,
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 13 EUR/m2 (1313 EUR),
-opłaty eksploatacyjne: 29 PLN/m2
(bez rozliczenia rocznego),
-media: zużycie energii elektrycznej, woda, ogrzewanie
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (7%).
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Sala konferencyjna:
Budynek oferuje wynajem na godziny dużej sali konferencyjnej, sprzętu i zaplecza prezentacyjnego i wszelkie inne wsparcie, jakie może okazać się potrzebne.
Internet:
-opcjonalnie,
Dzięki światłowodowym łączom w całym obiekcie można korzystać z dostępu do szybkiego, bezprzewodowego i przewodowego Internetu.
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
-parking płatny (do 90 minut bezpłatnie)
Abonament-45,00 EUR/miejsce zewnętrzne,
Abonament-200,00 EUR/garaż.
W sąsiedztwie budynku znajduje się parking dla klientów lokali usługowych i handlowych
Miejsca parkingowe dla rowerów.
Umowa:
-umowa na czas określony: min. 3 lata,
-kaucja: 3 miesiące
Opis budynku:
4-kondygnacyjny budynek biurowo-usługowy klasy B oferujący około 12 tys. m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
6 wind.
Udogodnienia dla Najemców: InPost paczkomat, sklep spożywczy i przemysłowy, punkty handlowe i usługowe, poczta, notariusz, centrum medyczne, salon fryzjerski dla psów, punkt odbioru przesyłek DPD
Zalety lokalizacji:
Dobre skomunikowanie z resztą miasta i innymi częściami kraju, dzięki bliskości tras szybkiego ruchu .
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
UWAGA: dla umowy najmu zawartej na czas nieokreślony, agencja pobiera jednorazową prowizję z tutułu pośrednictwa.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
katarzyna@propertyoffice.pl tel: 731321117 (0 - 0) E-mail: katarzyna@propertyoffice.pl Gadu: 0 Skype: 0 Property Office Sp z o.o. www: https://lokale.notka24.pl/ |
Wyrażam zgodę na kontakt pośredników